Pentru ca:
- Noi credem in "nu exista nu se poate". Daca aveti o problema in mod cert gasim sau dezvoltam o solutie.
- Plecam intotdeauna de la premiza ca intii sa rezolvam problema cu care va confruntati si abia dupa aceea sa discutam despre posibilele noastre beneficii.
- Lucram intotdeauna in parteneriat cu clientii pe principiul win-win, venind in intimpinarea nevoilor/cerintelor acestora si de aceea dorim sa ne impunem ca un partener de incredere pentru acestia in sensul ca preluam toate sarcinile legate de echipamentele acestora implementind astfel un singur furnizor de service legat de tot ceea ce inseamna configurarea echipamentelor pentru o functionare corespunzatoare in medii eterogene, servicii de garantie si extragarantie, relatia cu furnizorul de echipamente, consumabile, pornind de la cel mai comun echipament office pina la servere, sarcini legate de proiectare sau relocare echipamente/retele, inlocuire echipamente uzate fizic sau/si moral, wipe-out pentru mediile senzitive sau/si recuperari de date, preluare echipamente scoase din uz in cazul inlocuirii acestora.
- Pentru a reusi sa ne impunem ca partener de service suntem pregatiti si ne asumam faptul ca poate fi necesar de multe ori sa parcurgem distante considerabile fara ca acest lucru sa afecteze in vreun fel calitatea serviciului prestat sau SLA-ul convenit prin contract, reusind astfel sa fim aproape de client si de nevoile specifice ale acestuia la momentul respectiv.
- Dispunem de logistica necesara si stocuri personalizate/specializate pentru aproape orice client in parte astfel incit sa ne putem incadra intr-un SLA de 2 ore pentru constatare si 4 ore pentru repunere in functiune a echipamentelor critice.
- Suntem disponibili oricind este nevoie de noi intr-un sistem 24/7 atit pentru raportare incidente cit si pentru rezolvarea acestora conform cu nivelul SLA convenit cu fiecare client in parte.